emm..bosan nyer,arineiei!hahah yer ar smlm aq g jln2 tup2 arinie PERAP jer ar kt umh.tp ari nie,xtvtie aq..cm biaser ar.kmas umh.hahahah uat2 rjin tber2.emm tgh ari td aq g kdai jpp.cm biaser ar!blnjer ank sdre aq ag...hahahah dh la POKAI smlm tgk wyg,,emmm tp xper ar berbaloi per!!ingt nt ptg nk kuar jln ngn kezen aq Airina,,tp ); emmmm hrie hujan..so ptg nie lyan tV jer laaaa,
emmm k laaa,xtau lar nk story per lg,,,k semuaaaaaa
Bubbeyyyyyyyyyyyyyyy........muahhhh!!
emmmm..airina bosan larrr
ReplyDelete